Новое
Вход
Регистрация
Последняя активность
Поиск
Поиск
Искать только в заголовках
Автор:
Меню
Вход
Регистрация
Вход
Регистрация
Установить приложение
Установить
Авиация как профессия
ТОиР авиационной техники
CDL A-320
JavaScript отключен. Для полноценно использования нашего сайта, пожалуйста, включите JavaScript в своем браузере.
Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно.
Необходимо обновить браузер или попробовать использовать
другой
.
Ответить в теме
Сообщение
<blockquote data-quote="Strek" data-source="post: 574893" data-attributes="member: 54"><p>Летал как-то из Москву в Иркутск, так сибирский айрбюс был без одного обтекателя рельса. Довольно долго самолет летал в такой конфигурации.</p><p></p><p>--------------------------</p><p></p><p>The Configuration Deviation List (CDL) is a reference document that enables the aircraft to be dispatched, even if some secondary airframes, or engine, parts are missing. These parts may be detected during maintenance checks, or pre-flight exterior inspections.</p><p>Dispatch authorization may be granted, along with the following associated requirements:</p><p>- Operational restrictions</p><p>- Performance penalties</p><p>- Maintenance actions.</p><p></p><p>Any item that is not in the CDL must be considered necessary for the flight.</p><p>The CDL deals with missing parts only. For damage tolerance, the Operator must refer to the Aircraft Maintenance Manual (AMM). If the item must be removed, then, it may be in the CDL.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Strek, post: 574893, member: 54"] Летал как-то из Москву в Иркутск, так сибирский айрбюс был без одного обтекателя рельса. Довольно долго самолет летал в такой конфигурации. -------------------------- The Configuration Deviation List (CDL) is a reference document that enables the aircraft to be dispatched, even if some secondary airframes, or engine, parts are missing. These parts may be detected during maintenance checks, or pre-flight exterior inspections. Dispatch authorization may be granted, along with the following associated requirements: - Operational restrictions - Performance penalties - Maintenance actions. Any item that is not in the CDL must be considered necessary for the flight. The CDL deals with missing parts only. For damage tolerance, the Operator must refer to the Aircraft Maintenance Manual (AMM). If the item must be removed, then, it may be in the CDL. [/QUOTE]
Вставить цитаты…
Проверка
Ответить
Авиация как профессия
ТОиР авиационной техники
CDL A-320