Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Примечание: This feature may not be available in some browsers.
No trouble shooting is required if the fault has occured on wet or snow-covered runway:
(a) During use of the thrust reverser at low speed on snow-covered runway.
The engine failure was most likely caused by snow ingestion .
- Make sure that the air intake and fan blades are free from ice or snow accumulation before the next flight.
(b) During taxiing on snow-covered runway.
The reversion of the radio-altitude to NCD (non-computed data) can occur and cause the removal of the inhibition of the reported ECAM warnings by the Flight Warning Computer. Refer to TFU 34-42-00-013.
(c) During taxiing (or when the aircraft is stopped) on a wet or snow-covered runway.
These conditions can cause disturbance of the radio altimeter signal:
- Water projections to the radio altimeter antenna by main landing gears
- Reflections of emitted signals due to significant presence of water or presence of snow on the runway .
Refer to TFU 34-42-00-003.
(2) If the failure occurred in any other conditions, do the trouble shooting of the fuel system supply and do a check of fuel samples for quality or presence of water.
If the failure occurred in any other conditions, do the trouble shooting
Странный подход к поиску неисправности - на форуме. попробуйте следующую цепочку: выполните полный перечень работ, рекомендованных в TSM. проводку проверять по честному только. если это не помогло - обратитесь в инжениринг или к тем, кто занимается углубленно поиском решения проблем - а они уж или подскажут, что делать или запросят заводских...Ну во первых, молодые люди - хватит стрелять от бедра!
Во-вторых - какие шаги вы сделали по TSM?
Почему странный ?Странный подход к поиску неисправности - на форуме.
Странный подход к поиску неисправности - на форуме. попробуйте следующую цепочку: выполните полный перечень работ, рекомендованных в TSM. проводку проверять по честному только. если это не помогло - обратитесь в инжениринг или к тем, кто занимается углубленно поиском решения проблем - а они уж или подскажут, что делать или запросят заводских...