Флот а/к "Трансаэро"

Реклама
Ребята подскажите может кто знает правильную цветовую гамму ливреи Transaero. Каким именно должны быть красный и синий цвета?
 
А когда все 744 обновят и с уверенностью можно будет знать что ждет тебя на борту и не искать какой борт летит а-ля вдруг повезет?
 
Откуда планируются -700? И не слышно ли что-нибудь о выводе -300 и -400? Спасибо
 
Реклама
Когда раз в неделю, а когда и реже - меняют базированные в Пулково борта.
 
AANet: Look forward already to the acquisition of the first A380?

Stolyarov: It is true that we have ordered some on the Airbus A380. We expect to deliver the first aircraft in 2015. I'm really proud that we will be the first and only in Russia, which will have such a large aircraft. We were the first to operate the Boeing 747 in Russia. Therefore, we also hope that we will actually be the first Russian airline to operate the A380. All equipment and structure that we have developed, this also includes the training of our staff, has long worked out that we can successfully operate Airbus A380.

AANet: Are there already plans which destinations you will fly with Airbus A380?

Stolyarov: The first route will be a maximum demand of today. We will fly with Airbus A380 tourist destinations such as Thailand, Spain and the United Arab Emirates. On the highly popular domestic route between Moscow and Vladivostok, we will use the Airbus A380 in any case.

AANet: Wann were Sie to Boeing 747-8 einflotten?

Stolyarov: In 2015.

AANet: The Sukhoi Superjet is a new development from Russia. How many machines of this type have you ordered?

Stolyarov: We have ordered six aircraft. Furthermore, we have secured an option for ten more machines to us.

AANet: The Sukhoi Superjet 190 is similar to Embraer or Bombardier CRJ-1000. Why did you choose for the Superjet?

Stolyarov: The core business of Transaero are long-haul flights. The purchase of super jets is connected to a support from the Russian industry. There are currently no plans to Transaero for the development of regional air routes. We erweben SuperJets in small numbers and will use these for instance for short distances, such as from Moscow to Kaliningrad and St. Petersburg. These are not long distances. The Embraer 190 is oriented in my opinion rather for regional air services.

AANet: When will you get delivered of the first Sukhoi Superjet?

Stolyarov: In the year 2015, but more in 2016.

http://www.austrianaviation.net/new...ro-vorstand-dmitry-stolyrov-im-interview.html
 
Последнее редактирование:
Странно, все лето простоял, а к зиме вернули?
И компоновка, если смотреть на другие 762 , наверное 16/215?
 
Boris22, RESPECT, на случай падения паксозагрузки на дальние рейсы в направлениях Магадан, Анадырь, Благовещенск, как вариант
 
Bars, посмотрите недавний отзыв ZEVS о Трансаэро, он писал об этой чудесной компоновке лучшей, имперской, супер-инновационной авиакомпании Восточной Европы.

И компоновка, если смотреть на другие 762 , наверное 16/215?
Немного у кого этот хлам еще летает чтобы сравнить. У АА летают на внутренних рейсах с уплотненной компоновкой. Вот в их уплотненной компоновке от 160 до 180 кресел, емнип.
 
Есть ли новости по переоборудованию салонов 744? Или программа модернизации пока приостановлена? Если она продолжается, то буду благодарен если обозначите машины, где уже есть новые салоны.
 
Не подскажите, какой борт-747-400 летает в таком виде? Снято в Анталии 01/10 на скорую руку и далеко:
 
Реклама
213, mxmsk, 4/10 уже с обоими виндлетами летал. Есть фото из Антальи - чуть позже скину в соответствующую ветку.
 
Назад