Дизайн узкофюзеляжных самолетов

Реклама
Ролик про UpNext на LinkedIn. Не многим будет доступно, к сожалению

 
задняя кромка, спойлеры
1757116445116.png
 
типы соединения гидро-газовых магистралей
 

Вложения

  • b10bondmack.pdf
    2,1 МБ · Просмотры: 0
  • Catalog-Permaswage-2020.pdf
    5,4 МБ · Просмотры: 0
  • EASAMatHardwB2.pdf
    1,9 МБ · Просмотры: 0
Реклама
Статья Dragon Aviation Capital (Singapore)

The Embraer E195-E2 is carving out a niche that Boeing cannot ignore. With recent upgrades reducing fuel burn by another 2.5%, the aircraft is now more than 12% more efficient than rivals like the Boeing 737 MAX 8. Its smaller frame avoids excess capacity on thin routes, while a new cabin layout adds four extra seats without compromising comfort. These improvements translate into over $5 million in added revenue potential per aircraft, making the E2 an appealing choice for airlines targeting medium-haul, lower-demand routes where the 737 may be too heavy and costly.Beyond fuel savings, the E195-E2 is built for flexibility. Its short-field performance allows operations from constrained airports like London City, while a 3,000-nautical-mile range opens up new point-to-point markets. Airlines also benefit from lower maintenance costs, upgraded avionics, and reduced engine degradation, which together add up to millions in life cycle value. With carriers like Azul, Porter, KLM Cityhopper, and Binter Canarias already investing, the E2 is proving it can reshape regional and transcontinental networks. Boeing’s delays and limited offerings in this segment only strengthen Embraer’s position.
1757255169965.png


На рынке узкофюзеляжных самолетов Боинг не может конкурировать с Е195-Е2 и А220. Б737 продается в нише 200-230 пассажиров, при том что МАХ10 пока нет. Следующим по продажам идет 787-9. "Средние" и "Большие" широкофюзеляжные это территория Боинг. Авиакомпании сейчас зажаты между очередью в ожидании поставки новых и нелетающими по техническим или иным причинам самолетами
 
Статья Dragon Aviation Capital (Singapore)

The Embraer E195-E2 is carving out a niche that Boeing cannot ignore. With recent upgrades reducing fuel burn by another 2.5%, the aircraft is now more than 12% more efficient than rivals like the Boeing 737 MAX 8. Its smaller frame avoids excess capacity on thin routes, while a new cabin layout adds four extra seats without compromising comfort. These improvements translate into over $5 million in added revenue potential per aircraft, making the E2 an appealing choice for airlines targeting medium-haul, lower-demand routes where the 737 may be too heavy and costly.Beyond fuel savings, the E195-E2 is built for flexibility. Its short-field performance allows operations from constrained airports like London City, while a 3,000-nautical-mile range opens up new point-to-point markets. Airlines also benefit from lower maintenance costs, upgraded avionics, and reduced engine degradation, which together add up to millions in life cycle value. With carriers like Azul, Porter, KLM Cityhopper, and Binter Canarias already investing, the E2 is proving it can reshape regional and transcontinental networks. Boeing’s delays and limited offerings in this segment only strengthen Embraer’s position.
Посмотреть вложение 866245

На рынке узкофюзеляжных самолетов Боинг не может конкурировать с Е195-Е2 и А220. Б737 продается в нише 200-230 пассажиров, при том что МАХ10 пока нет. Следующим по продажам идет 787-9. "Средние" и "Большие" широкофюзеляжные это территория Боинг. Авиакомпании сейчас зажаты между очередью в ожидании поставки новых и нелетающими по техническим или иным причинам самолетами
если честно, то создается впечатление, что сингапур пытается выбить скидочку у боинга ... перед заключением очередной сделки ... такие у них уже есть, а эмбрееров у них нет ... и зоопарк никто плодить скорее всего не будет ...

у них во флоте примерно пополам арбузов и бобиков ... и еще заказано 50+ бобиков ...
 
Последнее редактирование:
Назад