Hello. Thanks.
1) Ok, and the thrust reverser was located in the jet engines; or it was achieved by increasing the angle of pitch of the blades of the propellers up beyond 90 ° ?
2) If possible, the second propellers had a larger angle of pitch than the first propellers? (Because the first propeller accelerated the air for the second propeller?). So, maybe that the two propellers are not equal and symmetric?
3) Maybe, there is a conflict if the first propeller is still running and the second propeller is stopped and in flag? So or all the two propellers are running, or all the propellers are stop.
Здравствуйте. Благодаря.
1) Хорошо, и реверсирования тяги был расположен в реактивных двигателей, или это было достигнуто за счет увеличения угла тангажа лопастей винтов до пределами 90 °?
2) Если возможно, второй винтов имел больший угол тангажа, чем первые винтов? (Потому что первый винт ускоряется воздух для второго винта?).
Так, может быть, что эти два пропеллеры не равны и симметричны?
3) Может быть, есть конфликт, если первый винт все еще работает, а второй винт останавливается и в флаге? Так или все два пропеллеры работают, или все винты остановить.
4) So, no parachute. Maybe because the Tu-114 wanted a parachute too big?
Ничего парашют. Может быть, потому, что Ту-114 хотел парашют слишком большой?