Видимо, потому что летел 11 часов. Прямой расчет - V(теоретическая)*T=S.Другие факторы понятно ,но, стесняюсь спросить, как встречный ветер повлиял на увеличение расстояния на 1100 км?
Учитывая вес инженеров и оборудования можно предполагать, что на 4000 nm человек 180-190 он повезет, а это абсолютная победа!They managed to fly 4750 nm with 162 simulated pax + 11 engineers/technicians + 5 crew members + equipment.
PS: и последний гвоздь с airliners:
Primera Air (Copenhagen, CPH) is launch customer and will configure their A321LRs with 198 seats.
97t (MTOW)
- 51t (A321LR OEW, including weight of three ACTs)
- 26t (weight of fuel with all fuel tanks filled to max)
- 20t (weight of 198 passengers and their bags etc.)
Will it be able to fly: (?)
CPH-SXM, 4038 nm (St. Martin, French Caribbean)
CPH-PEK, 3895 nm (Beijing, China)
Последнее редактирование: