А где я сказал, что "дурные"?Они не дурные. Они просто наивные в части всего остального мира...
Как говорят несколько в другом контексте -- "Это же каким умным надо быть, чтобы так
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Примечание: This feature may not be available in some browsers.
А где я сказал, что "дурные"?Они не дурные. Они просто наивные в части всего остального мира...
Да вам то видимо виднее... Но я пообщавшись с американцами разных возрастов и социального положения сделал вывод о их наивности... Прям как дети. .А где я сказал, что "дурные"?
Как говорят несколько в другом контексте -- "Это же каким умным надо быть, чтобы такойими дуройными казаться?!"
"...а может быть именно в этом и заключается сермяжная правда?!" (с)Но я пообщавшись с американцами разных возрастов и социального положения сделал вывод о их наивности... Прям как дети. .
Воот...."...а может быть именно в этом и заключается сермяжная правда?!" (с)
"Мы можем петь и смеяться, как дети,Воот....
...это "пятая колонна" пользуется "наивностью"...Так это они наивностью что ли Боинг разваливают?
Ну... за наивность "пятой колонны". Заберите самолеты, которые Боинг сделал, когда он был плохим. А потом Боинг обязательно станет лучше....это "пятая колонна" пользуется "наивностью"...
Это же дримлайнер, а не макс.Нет бы набор инструмента посоветовать взять в полёт... А вы сразу реквием..
Вы слишком серьезныйС этого места поподробнее.. набор КАКОГО инструмента? Не говоря уже о том, что инструмент без знаний это такое...
И нервныйДурацкий юмор.
А чего тянуть? Вон их сколько новых, выдержанных бетон давят.Совет директоров Эль Аль объявил, что компания берёт 30 737МАХ. Поставки обещают начать в 2027 году.
Они думают, что в 2027 Максы станут лучше. Да и куда сейчас евреям летать, у них своя СВО идет.А чего тянуть? Вон их сколько новых, выдержанных бетон давят.
Они ничего такого не думают. И летают аж шуба заворачивается не смотря на войну.Они думают, что в 2027 Максы станут лучше. Да и куда сейчас евреям летать, у них своя СВО идет.
Это потому, что вы знаете, что ваши самолеты никто сбивать не будетОни ничего такого не думают. И летают аж шуба заворачивается не смотря на войну.
Они думают, что в 2027 Максы станут лучше. Да и куда сейчас евреям летать, у них своя СВО идет.
Task | Details | Status |
---|---|---|
Add aviation expertise across government | Establish teams of federal employees to assist the FAA in reviewing certification submissions that involve new technology or novel designs. | Ongoing |
Add paths for whistleblowers to share information | Create new channels for confidential reporting of problems at the FAA and whistleblower protections for employees of aircraft manufacturers, contractors and suppliers. | Ongoing |
Add safety experts | Appoint a team of safety advisers at FAA to strengthen its oversight and communication with delegated compliance monitors at manufacturers. | Implemented |
Analyze Boeing’s handling of safety expectations | Perform independent review of Boeing’s organization delegate authority, safety culture and capability to perform duties delegated by the FAA. | Ongoing. The FAA now requires FAA-designated manufacturer employees to be approved by the FAA. The FAA also requires those designees to investigate allegations of interference with whistleblowers. |
Boeing can challenge FAA decisions | Offer an appeal process for manufacturers to challenge FAA employees’ decisions regarding manufacturers’ compliance with design regulations. | The FAA has issued its order related to this provision, but no appeals have been submitted so far. |
Bolster safety oversight workforce | Recruit and retain experts in an array of manufacturing and quality subjects using a $75 million infusion. | More than 300 personnel have been added to the FAA through this provision. |
Conform with international aviation standards | Align U.S. aviation and pilot-training standards with international norms and work cooperatively with foreign regulators. | Ongoing |
Consider standard human reactions when designing alert systems | Require manufacturers to complete system safety assessments on new aircraft models, as well derivative designs, for flight control systems. | Ongoing |
Create a hub for work on pilot alert systems and their responses | Develop an FAA Center of Excellence to improve flight automation and pilot response. | Ongoing |
Ends cash bonuses to FAA employees for meeting Boeing’s deadlines | Discontinue paying FAA employees financial bonuses for meeting manufacturer-driven schedules for certification or quotas. | Implemented |
Expect Boeing to speak up when it messes up | Require manufacturers to disclose anomalies in safety-critical systems. | In rulemaking |
Improve aviation knowledge in corners of government that deal with it | Administer a fellowship program to improve technical aviation knowledge in Congress, at the FAA and within other federal agencies. | Ongoing |
Institute top-down system of minimizing risks | Clarify safety management systems by aviation manufacturers. | Final rule and guidelines for compliance were adopted in April. |
No more private meetings between execs and regulatory leaders | Prohibit closed-door meetings between FAA leadership and manufacturing executives about pending regulatory actions. | Implemented |
Review design alterations as thoroughly as new ones | Conduct comprehensive reviews of proposed design changes to aircraft. | The FAA established this rule in April with anticipation that it will drive further regulatory policies. |
Slow the FAA-Boeing revolving door | Institute a one-year cooling-off period for incoming FAA employees from overseeing their former employers and a two-year cooling-off period for former FAA employees before they can represent a manufacturer before the FAA. | Implemented |
Synchronize manufacturers’ work with pilots’ training | Analyze pilot training, including manual flying skills, preparation and the assumptions the FAA and manufacturers it regulates rely on when designing aircraft. | Ongoing |
Take control of inspections | Directly monitor manufacturers’ compliance with design requirements on behalf of the FAA and approve the employees designated for those roles. | Implemented |
Это вроде как серьезное происшествие?В США расследуют инцидент с пассажирским Boeing 737 Max 8
В США проводится расследование авиаинцидента. Пассажирский рейс из Феникса в Окленд столкнулся с редким колебанием самолета. Подобные случаи ранее приводили к катастрофам. Самолет Boeing 737 Max 8 перевозчика Southwest Airlines...newdaynews.ru