Вот никогда об этом не думал. Нада пасматретьпроясните плз - а куда у SSJ девался шпангоут №2?
Он хитрый, он замыкает третий шпангоут на переплет фонаря.скорее всего Шп. 2 вспомогательный
http://www.flightglobal.com/news/ar...-battle-with-embraer-in-latin-america-365038/The international marketing arm for Russia's Sukhoi Superjet expects sales to Latin American carriers will account for 10% of the total market for the 100 seater over the next 20 years.
...
"We want to star in the kingdom of our main competitor Embraer - it is the benchmark," said Logli. "We have been discussing for a while with a few companies in the region, and we may have another customer in the next six months.
...
Logli says that the Russian jet has an 8% trip cost advantage over its rival thanks to its superior aerodynamics and more advanced engines - the PowerJet SaM146.
"Our aircraft has a smaller, lighter wing than the Embraer. The Superjet's wing area is 10m2 less than the E-190 but offers the same lift thanks to its very advanced aerodynamic configuration." SJI quotes a catalogue price for the Superjet of $31 million, which significantly undercuts that of the E-190 which is understood to be in excess of $40 million.
...
With the arrival of Interjet next year we'll open a spare-parts centre the USA, probably in Fort Lauderdale," said Logli. "We also intend for Interjet to offer MRO services throughout the region."
Although a Superjet development aircraft completed a one-month hot and high flight-test campaign at Toluca, Mexico, earlier this year, the twinjet has not yet been formally demonstrated in the region. "So far we've been concentrating on delivering the Superjet. We envisage that proper demonstration flights will start next year," said Logli.
Если где-нибудь точные цифры? Кто-то из Bombardier или Embraer говорил, что ССЖ больше топлива потребляетLogli says that the Russian jet has an 8% trip cost advantage over its rival thanks to its superior aerodynamics and more advanced engines - the PowerJet SaM146.
Это для обслуживания клиентов в Латинской Америке?With the arrival of Interjet next year we'll open a spare-parts centre the USA, probably in Fort Lauderdale
Это революция в практике ТО!первую тяжёлую форму C-check через пять лет или 7500 часов налёта
Похоже, что Программа сделана по MSG-3?Точнее, процедуры расписаны от A-Check до 5A-check, т.е. до 3750 часов. В промежутке от 3750 до 7500 есть ещё процедуры, которые по каким-то причинам не названы *A-Check.
Да.Похоже, что Программа сделана по MSG-3?
У Ан-148 такая же кратность как С-чеков (7500, там правда НЯЗ не 5 лет, а 3 года), так и А-чеков (750 часов, опять же формы 5А НЯЗ нет, только 4А).Техник сказал(а):Это революция в практике ТО!
Если речь идет о действительно той форме, которую принято называть С-чек...
А какие формы до этих сроков?
http://lenta.ru/news/2011/11/23/ssj/Опытный пассажирский самолет Sukhoi Superjet 100 на аэродроме Летно-исследовательского института имени Громова в Жуковском впервые выполнил автоматические посадки по категории IIIA, говорится в пресс-релизе компании "Гражданские самолеты Сухого"